Opodo.fr

6. srpna 2012 v 18:36 | Romana |  Kritickým pohľadom
Nech uz sme v ktorejkolvek krajine, vzdy sa stretneme s firmami, ktore funguju hlavne na podvodoch a zavadzani, nehovoriac o tom, ze v pripade reklamacie je prakticky nemozne ich zastihnut a ak chceme znovu uvidiet svoje peniaze, vydavame sa za nimi do pribehu ako z knihy od Kafku.



Ak si niekedy budete kupovat letenku ci dokonca zajazd z Francuzska, rozhodne NEODPORUCAM pouzit k tomu stranku www.opodo.fr.

Usetrite si tak kopec starosti.

Asi pred mesiacom som si chcela kupit letenku domov a prave na ich stranke som nasla dost vyhodnu ponuku. Zaplatila som kreditkou cez net a prislo mi potvrdenie, ze platba presla. Super.

Na druhy den som si ale nasla od tejto spolocnosti mail, ze ak im do 23:00 nezavolam a nepotvrdim rezervaciu, automaticky ju zrusia. Hned som tam teda volala. Pani ma prepojila na kompetentneho zamestnanca. Nato som stravila asi 10 min. vysvetlovanim, co od neho potrebujem a hlaskovanim mojej mailovej adresy. Akosi sme si ale nerozumeli a zamestnanec zacal byt doslova arogantny. Bolo asi 22:40 a ja som za sebou mala dlhy a narocny den. Rozhodla som sa teda polozit; ak rezervaciu nepotvrdim, mala by sa zrusit. Takisto by sa mala zrusit rezervacia na 200 € na mojom ucte. Letenky som si teda kupila znovu: cez Austrian Airlines.

Rano bol vsak moj ucet v rovnakom stave, t. j. rezervacia nezmizla. A na maili som si nasla spravu, ze rezervacia letenky u spolocnosti Opodo je potvrdena.
Nuz som tam teda zavolala. Pani ma prepojila na zamestnanca, ktory mi dal cislo na ine oddelenie. Zle cislo, takze som musela znovu zavolat pani, aby ma prepojila na zamestnanca a ten mi dal ozajstne cislo. Ked som sa konecne dovolala, slecna na linke mi povedala, ze moja rezervacia je naozaj potvrdena a ze sa poinformuje, ako ju zrusit. Do hodiny mi zavola. Nuz ok. Pocas toho, ako som s nou telefonovala, mi volal iny zamestnnaec z tej istej firmy a ziadal, aby som zavolala na to a to cislo a potvrdila rezervaciu. Uf.

Zavolala som na cislo, co mi nadiktoval pan na odkazovke. Hlas v telefone mi oznamil, ze cislo neexistuje.

Slecna z helpdesku sa tri hodiny neozyvala, tak som znovu zavolala. Dostala som k telefonu dalsieho clena toho uzasneho timu, kt. mi povedal, ze rezervacia je potvrdena a ak ju chcem zrusit, treba zaplatit stornovaci poplatok. No co uz, povedala som si. Vraj zavola aerolinkam a zisti, ako to vyzera. Do hodiny sa mi ozve. Tri hodiny na to stale nic.

Medzitym som asi 3x zavoala svojej banke, kde mi vysvetlili, co to je vlastne ta rezervacia, ze len obchodnik ju moze zrusit a ze ak su naozaj taki nekorektni, ze mi nedovoluju zrusitelnu transakciu zrusit, po tom, co si stiahnu sumu z mojho uctu, mozem podat cez banku na nich reklamaciu. Kazdopadne, poradili mi vynulovat limit na karte.

Po tolkych pokusoch dovolat sa spolocnosti som uz toho mala viac nez dost a ked som konecne nasla aj mailovu adresu, napisala som im tam uctivo, no nahnevano cely moj pribeh a o hodinu mi volala asi jedina komptentna osoba z firmy.
"Co presne vam povedal zamestnanec, s ktorym ste telefonovali?"
"Ktory, z tych troch?"
"Aha, vy ste volali s tromi? Tak to radsej nechajme tak..."

Oznamila mi, ze rezervaciu samozrejme zrusia a na ucet mi vsetko vratia. Rezervacia naozaj vyprsala bez toho, aby mi cokolvek stiahli. Vydychla som si.

V kazdom pripade, neskor som si tuto firmu vyhladala na nete a nikto o nej nic dobre nehovoril. Vraj ponukaju letenky za fantasticke ceny a nespominaju dost vysoke poplatky ci ine dost zavazne obmedzenia. Pripomina vam to niekoho na Slovensku? Mrkající
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama